D 2008

Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic

TOMÁŠKOVÁ, Eva, Vladimír CHALUPSKÝ, Lucie KAŇOVSKÁ a Iveta ŠIMBEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic

Název česky

Vliv tržní orientace na podnikový výkon. Empirický výzkum strojírenského průmyslu v ČR

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant), Vladimír CHALUPSKÝ (203 Česká republika), Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika) a Iveta ŠIMBEROVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Brighton, Marketing landscapes: A pause for thought, 4 s. 2008

Nakladatel

University of Brighton

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14220/08:00025217

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-1-905593-42-2

Klíčová slova anglicky

Market orientation; market orientation and business performance relationship; Czech Republic; mechanical engineering industry

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 10:31, Mgr. Marie Zejdová

Anotace

V originále

Market orientation is in the centre of research of scholars and practitioners for almost two decades. This was the first attempt made in systematical analyses of market orientation in our conditions in general and in engineering industry in particular. The author have used original methodology of market orientation analysis. The research has demonstrated the positive correlation between market orientation and business performance in power engineering industry in the Czech Republic.

Česky

Tržní orientace je v centru výzkumných prací již skoro dvě desetiletí. Tento příspěvek se zabývá tržní orientací ve strojírenství v ČR, přičemž byla využita nová metoda měření. Byla zjištěna pozitivní korelace mezi tržní orientací a podnikovým výkonem.

Návaznosti

GA402/07/1493, projekt VaV
Název: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem