2008
Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets
TOMÁŠKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets
Název česky
Doprovodné služby - Možnost vyššího úspěchu na trhu
Název anglicky
Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)
Vydání
Journal of Rural Cooperation, Tel-Aviv, International Research Center On Rural, 2008, 0377-7480
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Arménie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/08:00034800
Organizační jednotka
Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky
customer services; retail market; Czech Republic
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2010 12:25, Mgr. Marie Zejdová
V originále
The paper is focused on the rlationship of customer services offered by co-ops and the access in the retail markets. The goal is to show the advantages from application of customer services and to present situation of customer services at agricultural cooperatives in the Czech Republic. It is used description, analysis and synthesis to realize this paper.
Anglicky
The paper is focused on the rlationship of customer services offered by co-ops and the access in the retail markets. The goal is to show the advantages from application of customer services and to present situation of customer services at agricultural cooperatives in the Czech Republic. It is used description, analysis and synthesis to realize this paper.