J 2008

Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets

TOMÁŠKOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets

Název česky

Doprovodné služby - Možnost vyššího úspěchu na trhu

Název anglicky

Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)

Vydání

Journal of Rural Cooperation, Tel-Aviv, International Research Center On Rural, 2008, 0377-7480

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Arménie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14220/08:00034800

Organizační jednotka

Právnická fakulta

Klíčová slova anglicky

customer services; retail market; Czech Republic

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2010 12:25, Mgr. Marie Zejdová

Anotace

V originále

The paper is focused on the rlationship of customer services offered by co-ops and the access in the retail markets. The goal is to show the advantages from application of customer services and to present situation of customer services at agricultural cooperatives in the Czech Republic. It is used description, analysis and synthesis to realize this paper.

Anglicky

The paper is focused on the rlationship of customer services offered by co-ops and the access in the retail markets. The goal is to show the advantages from application of customer services and to present situation of customer services at agricultural cooperatives in the Czech Republic. It is used description, analysis and synthesis to realize this paper.