TOMÁŠKOVÁ, Eva. Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets. Journal of Rural Cooperation. Tel-Aviv: International Research Center On Rural, 2008, Vol. 37, č. 2, 11 s. ISSN 0377-7480.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets
Název česky Doprovodné služby - Možnost vyššího úspěchu na trhu
Název anglicky Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání Journal of Rural Cooperation, Tel-Aviv, International Research Center On Rural, 2008, 0377-7480.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Arménie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/08:00034800
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky customer services; retail market; Czech Republic
Štítky customer services, Czech Republic, retail market
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Změněno: 6. 4. 2010 12:25.
Anotace
The paper is focused on the rlationship of customer services offered by co-ops and the access in the retail markets. The goal is to show the advantages from application of customer services and to present situation of customer services at agricultural cooperatives in the Czech Republic. It is used description, analysis and synthesis to realize this paper.
Anotace anglicky
The paper is focused on the rlationship of customer services offered by co-ops and the access in the retail markets. The goal is to show the advantages from application of customer services and to present situation of customer services at agricultural cooperatives in the Czech Republic. It is used description, analysis and synthesis to realize this paper.
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 20:24