D 2008

The Current Methods of Measurement of Market Orientation

TOMÁŠKOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

The Current Methods of Measurement of Market Orientation

Název česky

Současné metody měření tržní orientace

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)

Vydání

Thessaloniki, International Conference on Applied Business & Economics, 15 s. 2008

Nakladatel

The Aristotle University of Thessaloniki

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Řecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14220/08:00025218

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISSN

Klíčová slova anglicky

market orientation; measurement of market orientation; methods

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 10:49, Mgr. Marie Zejdová

Anotace

V originále

The article deals with the new trends in measurement of market orientation. Market orientation is one of the most investigated methods founded on marketing conception. There are described twenty-six methods used to measure market orientation. The main advantages and disadvantages of each method are written. Goal of this article is to show the all methods that are described as the methods to measure market orientation and to find the best one. The paper is a part of grant project (GA 402/07/1493).

Česky

Tento příspěvek se zabývá novými trendy v měřeních tržní orientace. tržní orientace je metoda založená na tržní orientaci. V příspěvku je popsáno dvacet šest metod, které byly publikovány pro měření tržní orientace. Cílem je popsat jednotlivé metody a stanovit jejich výhody a nevýhody a vybrat nejlepší metodu. Tento příspěvek je publikován v rámci grantového projektu GAČR (GA 402/07/1493).

Návaznosti

GA402/07/1493, projekt VaV
Název: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem