BANDROVA, Temenoujka L., Milan KONEČNÝ a Monika RUSNÁKOVÁ. Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs. In Cartography and Geoinformatics for Early Warning and Emergency Management: Towards Better Solutions. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 59-67, 696 s. ISBN 978-80-210-4796-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs
Název česky Kartografie pro včasné varování a krizové řízení a pro výuku studentů
Autoři BANDROVA, Temenoujka L. (100 Bulharsko, garant), Milan KONEČNÝ (203 Česká republika) a Monika RUSNÁKOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Cartography and Geoinformatics for Early Warning and Emergency Management: Towards Better Solutions, od s. 59-67, 696 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14310/09:00034860
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-80-210-4796-9
Klíčová slova anglicky mapping; cartography; early warning; crisis management ; behavior in crises management
Štítky behavior in crises management, cartography, crisis management, early warning, mapping
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Milan Konečný, CSc., učo 1927. Změněno: 25. 3. 2013 17:08.
Anotace
The report considers an experimental work in the field of cartography and early warning and crises management (EW and CM) for children / students needs. A questionnaire is made in 3 students groups: 12-13 years old students in secondary schools, 17-18 years old students in high schools and university students from four different European countries. On this base, conclusions about their knowledge and preparation for right behavior in crises management are done. Mapping and cartography is directed to help children and become more understandable using children ideas and works.
Anotace česky
Referát pojednává o experimentální práci týkající se využití kartografie při včasném varování a krizovém řízení pro potřeby žáků a studentů. Anketární šetření bylo provedeno ve 3 skupinách žáků a studentů: žáci základní školy ve věku 12-13let, studenti středních škol ve věku 17-18 let a studenti univerzit ze 4 různých zemí Evropy. Z jeho zpracování byly vypracovány závěry na základě znalostí žáků a studentů a přípravy na správné jednání v krizové situaci. Mapování a kartografie jsou velmi přínosné a pomáhají žákům a studentům mnohem pochopitelnější formou využít potřebné vědomosti a pracovat s nimi. role kartografie při včasném varování a v krizových situacích.
Návaznosti
MSM0021622418, záměrNázev: DYNAMICKÁ GEOVIZUALIZACE V KRIZOVÉM MANAGEMENTU
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Dynamická geovizualizace v krizovém managementu
VytisknoutZobrazeno: 27. 6. 2024 11:10