2009
Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs
BANDROVA, Temenoujka L., Milan KONEČNÝ a Monika RUSNÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs
Název česky
Kartografie pro včasné varování a krizové řízení a pro výuku studentů
Autoři
BANDROVA, Temenoujka L. (100 Bulharsko, garant), Milan KONEČNÝ (203 Česká republika) a Monika RUSNÁKOVÁ (703 Slovensko, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Cartography and Geoinformatics for Early Warning and Emergency Management: Towards Better Solutions, od s. 59-67, 696 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14310/09:00034860
Organizační jednotka
Přírodovědecká fakulta
ISBN
978-80-210-4796-9
Klíčová slova anglicky
mapping; cartography; early warning; crisis management ; behavior in crises management
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2013 17:08, prof. RNDr. Milan Konečný, CSc.
V originále
The report considers an experimental work in the field of cartography and early warning and crises management (EW and CM) for children / students needs. A questionnaire is made in 3 students groups: 12-13 years old students in secondary schools, 17-18 years old students in high schools and university students from four different European countries. On this base, conclusions about their knowledge and preparation for right behavior in crises management are done. Mapping and cartography is directed to help children and become more understandable using children ideas and works.
Česky
Referát pojednává o experimentální práci týkající se využití kartografie při včasném varování a krizovém řízení pro potřeby žáků a studentů. Anketární šetření bylo provedeno ve 3 skupinách žáků a studentů: žáci základní školy ve věku 12-13let, studenti středních škol ve věku 17-18 let a studenti univerzit ze 4 různých zemí Evropy. Z jeho zpracování byly vypracovány závěry na základě znalostí žáků a studentů a přípravy na správné jednání v krizové situaci. Mapování a kartografie jsou velmi přínosné a pomáhají žákům a studentům mnohem pochopitelnější formou využít potřebné vědomosti a pracovat s nimi. role kartografie při včasném varování a v krizových situacích.
Návaznosti
MSM0021622418, záměr |
|