Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{817294, author = {Řezáč, František and Oškrdalová, Gabriela and Řezáč, Martin and Šikulová, Miroslava and Valouch, Petr}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {Management of insurance company; marketing management; management of services; marketing mix}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4799-0}, publisher = {Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress}, title = {Marketingové řízení komerční pojišťovny}, year = {2009} }
TY - BOOK ID - 817294 AU - Řezáč, František - Oškrdalová, Gabriela - Řezáč, Martin - Šikulová, Miroslava - Valouch, Petr PY - 2009 TI - Marketingové řízení komerční pojišťovny VL - neuvedeno PB - Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress CY - Brno SN - 9788021047990 KW - Management of insurance company KW - marketing management KW - management of services KW - marketing mix N2 - Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky. S využitím analýzy vybraných aspektů marketingového řízení komerčních pojišťoven na pojistném trhu České republiky publikace vyúsťuje v navržení postupu vrcholového managementu komerční pojišťovny v procesu marketingového řízení, s důrazem na výběr tržních strategií. ER -
ŘEZÁČ, František, Gabriela OŠKRDALOVÁ, Martin ŘEZÁČ, Miroslava ŠIKULOVÁ and Petr VALOUCH. \textit{Marketingové řízení komerční pojišťovny (Marketing management of insurace company)}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress, 2009, 210 pp. ISBN~978-80-210-4799-0.
|