2009
Marketingové řízení komerční pojišťovny
ŘEZÁČ, František, Gabriela OŠKRDALOVÁ, Martin ŘEZÁČ, Miroslava ŠIKULOVÁ, Petr VALOUCH et. al.Základní údaje
Originální název
Marketingové řízení komerční pojišťovny
Název česky
Marketingové řízení komerční pojišťovny
Název anglicky
Marketing management of insurace company
Autoři
ŘEZÁČ, František (203 Česká republika, garant, domácí), Gabriela OŠKRDALOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martin ŘEZÁČ (203 Česká republika, domácí), Miroslava ŠIKULOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr VALOUCH (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 210 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00034863
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4799-0
Klíčová slova anglicky
Management of insurance company; marketing management; management of services; marketing mix
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 16:38, Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D.
V originále
Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky. S využitím analýzy vybraných aspektů marketingového řízení komerčních pojišťoven na pojistném trhu České republiky publikace vyúsťuje v navržení postupu vrcholového managementu komerční pojišťovny v procesu marketingového řízení, s důrazem na výběr tržních strategií.
Anglicky
Knowledge of insurance theory and practice show that the marketing management of commercial insurance company is implemented in the insurance market in the Czech Republic by the senior management at different levels. Therefore, the publication aims to broaden the knowledge of readers' knowledge of the management of commercial insurance companies in the terms of the insurance market of the Czech Republic. Emphasis is placed on strategic management and market entry strategies selected for use by commercial insurance companies in the process of strategic management, marketing mix instruments, marketing communication with the client and customer relationship management. Using analysis of selected aspects of the marketing management of commercial insurance in the insurance market in the Czech Republic, publications results in the design procedure, the top management of commercial insurance in the process of marketing management, with emphasis on the choice of market strategy.