VÁŇA, Pavel. Reklamesprache in der deutschsprachigen Nachkriegsliteratur. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklamesprache in der deutschsprachigen Nachkriegsliteratur
Název česky Jazyk reklamy v německé poválečné literatuře
Název anglicky Language of Advertising in german postwar literature
Autoři VÁŇA, Pavel (203 Česká republika, garant).
Vydání 2008.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034875
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Language of Advertising
Štítky Language of Advertising
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Váňa, Ph.D., učo 741. Změněno: 30. 1. 2009 12:12.
Anotace
Blockseminar zum o. a. Thema, an dem Studierende der Universität Regensburg (Germanistiklehrstuhl, Deutsch als Fremdsprachenphilologie) und der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität (Institut für deutsche Sprache und Literatur). Diskussion zu den vorgetragenen Beiträgen der Teilnehmer.
Anotace česky
Blokový seminář ke shora uvedenému tématu, jehož se zúčastnili studující Univerzity Regensburg (katedra germanistiky DaF) a Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (katedra německého jazyka a literatury). Diskuse účastníků k přednášeným příspěvkům.
Anotace anglicky
Workshop concerning the topic above, in which students of the University of Regensburg (German studies) and The Faculty of Education of the MU (German studies) took part. The participants papers were discussed.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:15