Reklamesprache in der deutschsprachigen Nachkriegsliteratur
VÁŇA, Pavel. Reklamesprache in der deutschsprachigen Nachkriegsliteratur. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Reklamesprache in der deutschsprachigen Nachkriegsliteratur |
Název česky | Jazyk reklamy v německé poválečné literatuře |
Název anglicky | Language of Advertising in german postwar literature |
Autoři | VÁŇA, Pavel (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | Písemnictví, masmedia, audiovize |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00034875 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | Language of Advertising |
Štítky | Language of Advertising |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: Mgr. Pavel Váňa, Ph.D., učo 741. Změněno: 30. 1. 2009 12:12. |
Anotace |
---|
Blockseminar zum o. a. Thema, an dem Studierende der Universität Regensburg (Germanistiklehrstuhl, Deutsch als Fremdsprachenphilologie) und der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität (Institut für deutsche Sprache und Literatur). Diskussion zu den vorgetragenen Beiträgen der Teilnehmer. |
Anotace česky |
---|
Blokový seminář ke shora uvedenému tématu, jehož se zúčastnili studující Univerzity Regensburg (katedra germanistiky DaF) a Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (katedra německého jazyka a literatury). Diskuse účastníků k přednášeným příspěvkům. |
Anotace anglicky |
---|
Workshop concerning the topic above, in which students of the University of Regensburg (German studies) and The Faculty of Education of the MU (German studies) took part. The participants papers were discussed. |
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:15