GRENAROVÁ, Renée. K lingvodidaktickému potenciálu frazeologismů při výuce cizího jazyka (na příkladu ruštiny). In Východiská kurikulárnych snáh v oblasti výučby cudzích jazykov. 1. vyd. Bratislava: Státný pedagogicky ústav, 2008, s. 159-165. ISBN 978-80-89225-30-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K lingvodidaktickému potenciálu frazeologismů při výuce cizího jazyka (na příkladu ruštiny)
Název česky K lingvodidaktickému potenciálu frazeologismů při výuce cizího jazyka (na příkladu ruštiny)
Název anglicky On the Linguistic and Didactic Potencial of Phraseological Expressions in Teaching Foreign Languages (exemplified by Russian)
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Bratislava, Východiská kurikulárnych snáh v oblasti výučby cudzích jazykov, od s. 159-165, 7 s. 2008.
Nakladatel Státný pedagogicky ústav
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034878
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89225-30-9
Klíčová slova anglicky Teaching Foreign Languages. Russian language. Phraseology. Linguistic and Didactic Potencial of Phraseological Expressions.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:29.
Anotace
Na základě dotazníkového šetření v brněnských základních školách a víceletých gymnáziích o stanovení frazeologického minima se v příspěvku věnujeme možnosti využití lingvodidaktického potenciálu frazeologických jednotek při výuce cizího jazyka, v našem případě ruštiny.
Anotace anglicky
On the linguistic and didactic potencial of phraseological expressions in teaching foreign languages. Drawing on a survey conducted in Brno elementary schools and extended grammar schools, which was concerned with setting a phraseological minimum, this study deals with methods of using the the linguistic and didactic potencial of phraseological units in teaching foreign languages, in our case Russian.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:17