2008
Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ a Hana KYLOUŠKOVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
Název česky
Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU
Název anglicky
Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí), Renée GRENAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Světlana HANUŠOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana KYLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2008
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027661
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
foreign language; communicative approach; communicative competence; specific learning difficulties; learning styles and strategie
Štítky
Změněno: 31. 3. 2011 16:49, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
V originále
Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem konference je společné zamyšlení nad hledáním vhodných technik a strategií v komunikativně orientované cizojazyčné výuce, které účinným způsobem napomáhají rozvoji ústního projevu. Konference je uspořádána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu RVP.
Anglicky
Foreign language acquisition is a very demanding and long process for most learners, for learners with SLD even more so. The conference aims at reflection and search for suitable techniques and strategies in communicative language teaching that enhance learners speaking skills. The conference is organized in cooperation with the Special Educational Needs in the Context of Framework Educational Programmes Research Centre (Speciální potřeby žáků v kontextu RVP, number, MSM 0021622443).
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|