k 2008

Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

GRENAROVÁ, Renée

Basic information

Original name

Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Name in Czech

Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Name (in English)

Russian language and Communication on Research project Framework educational Programme for Basic Education

Authors

GRENAROVÁ, Renée (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

XXVI. Mezinárodní koloquium o řízení vzdělávacího procesu. XXVI.International Colloquium on the Management of Educational Process, 2008

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/08:00034888

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

vzdělávání; žák se speciálními potřebami; výzkumný záměr; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; výzkum

Keywords in English

education; pupil with special needs; framework educational; Programme for Basic Education; research
Změněno: 16/3/2011 16:25, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek se týkal prezentace prvních výsledků deskriptivního výzkumu dílčího projektu ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace.

In English

The presentation focused to the presentation of early results from a descriptive research of the partial project in the field of education Language and language communication.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education