2008
Způsoby propagace u SME
TOMÁŠKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Způsoby propagace u SME
Název česky
Způsoby propagace u SME
Název anglicky
Ways of promotion at SME
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Sborník RaVŠ, 11 s. 2008
Nakladatel
Rašínova vysoká škola
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/08:00034905
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-87001-14-1
Klíčová slova anglicky
marketing; SME; promotion; questionnaire
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2010 07:52, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá analýzou propagace u SME, jež mají sídlo v ČR. Cílem článku je zjistit,které možné formy marketingové propagace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Za tímto účelem byl proveden primární výzkum. Výsledná data jsou rozdělena dle velikosti dotazovaných společností. Jedná se o prvotní výsledky probíhajícího průzkumu v této oblasti.
Anglicky
This article deals with analysis of promotion at SME which they have seat in the Czech Republic. Goals of this article is to know which form of promotion are the most often in the Czech Republic. The primary research was realized. Results are divided along size of companies. There is the pilot results in this area.