D 2008

Způsoby propagace u SME

TOMÁŠKOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Způsoby propagace u SME

Název česky

Způsoby propagace u SME

Název anglicky

Ways of promotion at SME

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Sborník RaVŠ, 11 s. 2008

Nakladatel

Rašínova vysoká škola

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14220/08:00034905

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-87001-14-1

Klíčová slova anglicky

marketing; SME; promotion; questionnaire

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2010 07:52, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá analýzou propagace u SME, jež mají sídlo v ČR. Cílem článku je zjistit,které možné formy marketingové propagace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Za tímto účelem byl proveden primární výzkum. Výsledná data jsou rozdělena dle velikosti dotazovaných společností. Jedná se o prvotní výsledky probíhajícího průzkumu v této oblasti.

Anglicky

This article deals with analysis of promotion at SME which they have seat in the Czech Republic. Goals of this article is to know which form of promotion are the most often in the Czech Republic. The primary research was realized. Results are divided along size of companies. There is the pilot results in this area.