TOMÁŠKOVÁ, Eva. Způsoby propagace u SME. In Sborník RaVŠ. Brno: Rašínova vysoká škola, 2008, 11 s. ISBN 978-80-87001-14-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Způsoby propagace u SME
Název česky Způsoby propagace u SME
Název anglicky Ways of promotion at SME
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Sborník RaVŠ, 11 s. 2008.
Nakladatel Rašínova vysoká škola
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/08:00034905
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-87001-14-1
Klíčová slova anglicky marketing; SME; promotion; questionnaire
Štítky marketing, Promotion, questionnaire, SME
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 07:52.
Anotace
Příspěvek se zabývá analýzou propagace u SME, jež mají sídlo v ČR. Cílem článku je zjistit,které možné formy marketingové propagace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Za tímto účelem byl proveden primární výzkum. Výsledná data jsou rozdělena dle velikosti dotazovaných společností. Jedná se o prvotní výsledky probíhajícího průzkumu v této oblasti.
Anotace anglicky
This article deals with analysis of promotion at SME which they have seat in the Czech Republic. Goals of this article is to know which form of promotion are the most often in the Czech Republic. The primary research was realized. Results are divided along size of companies. There is the pilot results in this area.
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 01:24