C 2008

Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders

VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA

Základní údaje

Originální název

Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders

Název česky

Poruchy učení a poruchy chování

Název anglicky

Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders

Autoři

VAĎUROVÁ, Helena (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1st ed. Brno, Pregraduate Teacher Training 3, od s. 92-128, 36 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 3, 2008

Nakladatel

Faculty of Education, Masaryk University

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027678

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-059-3

Klíčová slova česky

poruchy učení, poruchy chování a emocí, vzdělávání, speciální pedagog, speciálně pedagogické metody a postupy, terapie, vzdělávání

Klíčová slova anglicky

learning difficulties; emotional / behavioral disorders; education; special education; special needs; approaches; therapy

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 9. 2012 08:23, prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.

Anotace

V originále

The article focuses on education of students with learning difficulties and / or emotional disorders. It provides basic terminology and an overview of approaches to education and the most common special education methods used in the Czech republic and abroad.

Anglicky

The article focuses on education of students with learning difficulties and / or emotional disorders. It provides basic terminology and an overview of approaches to education and the most common special education methods used in the Czech republic and abroad.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání