Lernerzentrierter DaF-Unterricht in Theorie und Praxis.
JANÍKOVÁ, Věra. Lernerzentrierter DaF-Unterricht in Theorie und Praxis. In Die 17. GeSuS- Linguistiktage. Helsinky-Kouvola. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Lernerzentrierter DaF-Unterricht in Theorie und Praxis. |
Název česky | Výuka němčiny orientovaná na žáka v teorii a praxi. |
Název anglicky | Learner-focused Teaching of German as Foreign Language: Theory and Practice. |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra. |
Vydání | Die 17. GeSuS- Linguistiktage. Helsinky-Kouvola. 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Finsko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | foreign language learning and teaching; methodology; learner focussed teaching; research |
Štítky | learner focussed teaching, Methodology, research |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 6. 2009 08:58. |
Anotace |
---|
Die Vorlesung befasst sich mit dem Konzept des lernerorientierten Fremdsprachenunterichts und präsentiert die Ergebnisse einer empirischen Untersuchung. |
Anotace česky |
---|
Přednáška se zabývá konceptem výuky cizích jazyků orientované na žáka a představuje výsledky výzkumného šetření. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture deals with the concept of language teaching based on learner focussed concept and presents the results of the reserach. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 09:16