Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen.
JANÍKOVÁ, Věra. Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen. In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen. |
Název česky | Komunikativní výuka němčiny a ústní projev u žáků s narušenou komunikační schopností. |
Název anglicky | Communicative Approach in Teaching Foreign Languages to Children with Partial Learning Disabilities. |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra. |
Vydání | Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | communicative approach; foreign fanguages teaching; disturbed communication ability; research |
Štítky | communicative approach, disturbed communication ability, foreign fanguages teaching, research |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 6. 2009 08:48. |
Anotace |
---|
Přednáška se zabývá výukou němčiny jako cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností a představuje výsledky výzkumného šetření. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture deals with the teaching of German as a foreign language for pupils with disturbed communication skills and the results of research investigations. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 21:35