JANÍKOVÁ, Věra. Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen. (Communicative Approach in Teaching Foreign Languages to Children with Partial Learning Disabilities.). In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen.
Name in Czech Komunikativní výuka němčiny a ústní projev u žáků s narušenou komunikační schopností.
Name (in English) Communicative Approach in Teaching Foreign Languages to Children with Partial Learning Disabilities.
Authors JANÍKOVÁ, Věra.
Edition Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English communicative approach; foreign fanguages teaching; disturbed communication ability; research
Tags communicative approach, disturbed communication ability, foreign fanguages teaching, research
Changed by Changed by: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Changed: 5/6/2009 08:48.
Abstract
Přednáška se zabývá výukou němčiny jako cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností a představuje výsledky výzkumného šetření.
Abstract (in English)
The lecture deals with the teaching of German as a foreign language for pupils with disturbed communication skills and the results of research investigations.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/5/2024 09:42