2009
Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
VÍTKOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Název česky
Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Název anglicky
Education of Pupils with Severe Impairment and Multi Impairments in Basic School Special
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)
Vydání
První. Ostrava, Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami, od s. 227-236, 11 s. 2009
Nakladatel
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00034994
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7368-654-3
Klíčová slova anglicky
pupil withsevere impairment multi impairment The Framerwork Educational Programme for Basic School Special
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2009 13:49, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
V příspěvku je charakterizován okruh osob s těžkým postižením a souběžným postižením a vychází z plnění výzkumného záměru - MSM0021622443. Jsou zde uvedeny podmínky a možnosti vzdělávání žáků s tímto postižením v České republice.
Anglicky
The paper is characterized by the class of persons with severe disabilities and parallel disabilities and based on the implementation of the research plan - MSM0021622443. There are conditions and education of pupils with disabilities in the Czech Republic.