2008
Cíle sociální práce a jejich vztah k praktickému vzdělávání
NAVRÁTILOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Cíle sociální práce a jejich vztah k praktickému vzdělávání
Název česky
Cíle sociální práce a jejich vztah k praktickému vzdělávání
Název anglicky
Social Work Aims nad theier relations to the practical education
Autoři
Vydání
Hradec Králové, Vývoj a směřování odborných praxí na vysokých školách v oborech sociální práce, od s. 64-76, 13 s. 2008
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-704-347-0
Klíčová slova anglicky
Social Work Aims, practical education, Social Work profession
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 2. 2009 13:31, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
Sociální práce existuje ve společenském kontextu, který ji do značné míry ovlivňuje a formuje. Vytváří rámec, v rámci něhož si sociální práce hledá svoji roli a vymezuje prostor své působnosti. V tomto příspěvku podporuji myšlenku, že volba cílů sociální práce, stejně jako volba metod a způsobů, jakými jsou sociální pracovníci připravováni na svou budoucí profesi, by měla být ve vzájemné symbióze. V textu se pokouším reflektovat, jak se cíle sociální práce odrážejí v pojetí praktického vzdělávání sociálních pracovníků.
Česky
Sociální práce existuje ve společenském kontextu, který ji do značné míry ovlivňuje a formuje. Vytváří rámec, v rámci něhož si sociální práce hledá svoji roli a vymezuje prostor své působnosti. V tomto příspěvku podporuji myšlenku, že volba cílů sociální práce, stejně jako volba metod a způsobů, jakými jsou sociální pracovníci připravováni na svou budoucí profesi, by měla být ve vzájemné symbióze. V textu se pokouším reflektovat, jak se cíle sociální práce odrážejí v pojetí praktického vzdělávání sociálních pracovníků.
Anglicky
Sociální práce existuje ve společenském kontextu, který ji do značné míry ovlivňuje a formuje. Vytváří rámec, v rámci něhož si sociální práce hledá svoji roli a vymezuje prostor své působnosti. V tomto příspěvku podporuji myšlenku, že volba cílů sociální práce, stejně jako volba metod a způsobů, jakými jsou sociální pracovníci připravováni na svou budoucí profesi, by měla být ve vzájemné symbióze. V textu se pokouším reflektovat, jak se cíle sociální práce odrážejí v pojetí praktického vzdělávání sociálních pracovníků.