C 2008

Možnosti podpory osob se zdravotním postižením při integraci na trh práce v Rakousku

PROCHÁZKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Možnosti podpory osob se zdravotním postižením při integraci na trh práce v Rakousku

Název anglicky

The Possibilities of Support of Individuals with Disabilities in Integration to the Labour Market in Austria

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Speciální pedagogika v interdisciplinárních a multidisciplinárních souvislostech, od s. 121-131, 11 s. 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00035034

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4762-4

Klíčová slova česky

osoba s postižením; trh práce; integrace; podpora

Klíčová slova anglicky

person with disability; labour market; integration; support

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2010 18:06, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zabývá významem práce pro osoby se zdravotním postižením a podmínkami integrace na volný trh v Rakousku. Osoby se zdravotním postižením mají při přechodu ze školy do zaměstnání, při hledání pracovního místa a také při zapracování na pracovišti větší potřebu podpory. V tomto příspěvku jsou představeny podpůrné a asistenční nabídky, které existují v Rakousku.

Anglicky

This article focuses on the importance of work for persons with health impairment and conditions of integration to the free labour market in Austria. Persons with health impairment are in need of a greater support when transferring from school to work. The article presents supportive and assistive services in Austria.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání