BROŽOVÁ, Dana. Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vydání. Brno: Paido, 2008, s. 153-166. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-168-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
Název česky Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
Název anglicky Communication skill of pupils with specific learning difficulties at primary schools in South Moravian Region and possibility of its advancement
Autoři BROŽOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydání. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 153-166, 14 s. Pedagogická literatura, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027799
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky specific learning difficulties; Framework Educational Programme for Primary Education; key competencies; communication; communication competencies
Štítky communication, communication competencies, key competencies, specific learning difficulties
Změnil Změnila: PhDr. Dana Brožová, Ph.D., učo 14032. Změněno: 19. 6. 2009 07:23.
Anotace
Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
This text deals with communication of pupils with specific learning difficulties at primary school. The author presents research focused on difficulties of pupils with specific learning difficulties at primary school in South Moravian region, specially in the area of communication and communicative competencies, all this in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 09:46