2008
Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
BROŽOVÁ, DanaZákladní údaje
Originální název
Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
Název česky
Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
Název anglicky
Communication skill of pupils with specific learning difficulties at primary schools in South Moravian Region and possibility of its advancement
Autoři
BROŽOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vydání. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 153-166, 14 s. Pedagogická literatura, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027799
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky
specific learning difficulties; Framework Educational Programme for Primary Education; key competencies; communication; communication competencies
Změněno: 19. 6. 2009 07:23, PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
This text deals with communication of pupils with specific learning difficulties at primary school. The author presents research focused on difficulties of pupils with specific learning difficulties at primary school in South Moravian region, specially in the area of communication and communicative competencies, all this in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|