D 2007

Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení

DOLEŽALOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení

Název česky

Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení

Název anglicky

Integration of pupil with hearing impairment into mainstream school

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 75-75, 12 s. 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00027801

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-150-8

Klíčová slova anglicky

integration-integrative education-inclusion-pupil with hearing impairment-legislation- Framework programme for primary education
Změněno: 22. 3. 2010 07:36, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá problematikou integrovaného vzdělávání sluchově postižených dětí školního věku, včetně legislativních podmínek pro vzdělávání sluchově postižených. Stěžejní část článku je zaměřena na jeho výhody, nevýhody a kritéria kladená na integrovaného sluchově postiženého žáka, jeho rodiče, učitele, spolužáky a školu, jejichž splnění je nezbytným předpokladem dosažení úspěšné integrace.

Anglicky

This article is about integrative education of pupils with hearing impairments in primary schooling, legislation and other aspects. The main part of this article focuses on advantages, disadvantages and criteria set on the pupil, parents, teachers, classmates and school itself. All these aspects are necessary for successful integration.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání