DOHNALOVÁ, Šárka. Přístupy k vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, PedF MU – dramatická výchova jako prostředek k výuce cizích jazyků. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přístupy k vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, PedF MU – dramatická výchova jako prostředek k výuce cizích jazyků
Název česky Přístupy k vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, PedF MU – dramatická výchova jako prostředek k výuce cizích jazyků
Název anglicky Approaching Education of students with Specific Learning Disorders
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Learning disorders and disabilities, special needs, methodology, drama, drama techniques and activities
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 14. 2. 2009 12:57.
Anotace
Příspěvek prezentovaný na konferenci katedry Speciální pedagogiky v září 2008. Jednoduché aktivity a hry zařaditelné do jakéhokoliv předmětu ať česky nebo anglicky.
Anotace anglicky
A presentation performed at the Conference organised by the Department of Special Education. Simple activities and games that can be included in any subject either in Czech or in English.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:00