Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU
ŠŤÁVA, Jan. Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU. In Praxe a stáže studentů vysokých škol. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4760-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU |
Název česky | Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU |
Název anglicky | Pedagogic practice in system education intending teachers on PdF MU |
Autoři | ŠŤÁVA, Jan. |
Vydání | první. Brno, Praxe a stáže studentů vysokých škol, 6 s. 2008. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50200 5.2 Economics and Business |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-4760-0 |
Klíčová slova anglicky | praxis; internships; projection activities; competitiveness; Lisbon strategy;universities; employement sector |
Štítky | competitiveness, employement sector, internships, Lisbon strategy, praxis, projection activities, Universities |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 17. 2. 2009 14:14. |
Anotace anglicky |
---|
Question theory and praxis in hand teacher is discussed scores of time, however solving isn't till this time corresponding. Dichotomy theory and praxis results from cognitive process, because cognition, knowledge is necessary condition successful act, which start from volition like attainable and desirable possibilities. Cognition, knowledge, explanation and understanding phenomenon is connected with pursuance, reach aims, which displaies like processes interconnected and contingent. |
VytisknoutZobrazeno: 13. 10. 2024 07:24