ŠŤÁVA, Jan. Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU. In Praxe a stáže studentů vysokých škol. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4760-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU
Název česky Pedagogické praxe v systému vzdělávání budoucích učitelů na PdF MU
Název anglicky Pedagogic practice in system education intending teachers on PdF MU
Autoři ŠŤÁVA, Jan.
Vydání první. Brno, Praxe a stáže studentů vysokých škol, 6 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4760-0
Klíčová slova anglicky praxis; internships; projection activities; competitiveness; Lisbon strategy;universities; employement sector
Štítky competitiveness, employement sector, internships, Lisbon strategy, praxis, projection activities, Universities
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 17. 2. 2009 14:14.
Anotace anglicky
Question theory and praxis in hand teacher is discussed scores of time, however solving isn't till this time corresponding. Dichotomy theory and praxis results from cognitive process, because cognition, knowledge is necessary condition successful act, which start from volition like attainable and desirable possibilities. Cognition, knowledge, explanation and understanding phenomenon is connected with pursuance, reach aims, which displaies like processes interconnected and contingent.
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 20:05