MATUŠKOVÁ, Anna a Marzena CICHOSZ. Polsko: Negativní reklama na vzestupu. In BRADOVÁ, Eva. Negativní kampaně a volební reklama ve volbách. Olomouc: Periplum, 2008, s. 58-85, 27 s. Edice Studie a analýzy, svazek 8. ISBN 978-80-86624-44-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Polsko: Negativní reklama na vzestupu
Název česky Polsko: Negativní reklama na vzestupu
Název anglicky Poland: The rise of negative ads
Autoři MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant) a Marzena CICHOSZ (616 Polsko).
Vydání Olomouc, Negativní kampaně a volební reklama ve volbách, od s. 58-85, 27 s. Edice Studie a analýzy, svazek 8, 2008.
Nakladatel Periplum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/08:00035131
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-86624-44-0
Klíčová slova anglicky Poland; Elections; PO; PiS; negative campaigning; solidar and liberal
Štítky Elections, negative campaigning, PiS, po, Poland, solidar and liberal
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Anna Shavit, Ph.D., učo 44416. Změněno: 2. 3. 2009 17:21.
Anotace
Text zkoumá nárůst prvků negativní reklami a negativního marketingu v polských volebních kampaních.
Anotace anglicky
The text examines the current increase of negative advertisement and negative campaigning in polish electoral campaigns.
Návaznosti
MSM0021622407, záměrNázev: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 01:16