SEDLÁČEK, Martin. Řízení školy na vesnici: Případová studie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13, Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2009, LVI/13, č. 1, s. 85-101, 16 s. ISSN 1211-6971. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{822910, author = {Sedláček, Martin}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {school management and leadeship; headmasters role; qualitative research; case study}, language = {cze}, issn = {1211-6971}, journal = {Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13, Brno}, title = {Řízení školy na vesnici: Případová studie}, volume = {LVI/13}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 822910 AU - Sedláček, Martin PY - 2009 TI - Řízení školy na vesnici: Případová studie JF - Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13, Brno VL - LVI/13 IS - 1 SP - 85-101 EP - 85-101 PB - Masarykova univerzita SN - 12116971 KW - school management and leadeship KW - headmasters role KW - qualitative research KW - case study N2 - V textu jsou prezentovány některé z hlavních výsledků výzkumné studie zaměřené na specifika řízení vesnické školy. Hlavním cílem výzkumu bylo poznání role ředitele školy v procesech řízení a identifikování klíčových faktorů, které tuto roli ovlivňují. Prostředkem poznání se stal kvalitativní design případové studie. Výsledkem analýzy získaných dat je představení ředitelky a jejího přístupu k řízení v jedné konkrétní škole. Ukázány a vysvětleny jsou nejprve hlavní determinanty tohoto přístupu. Následně popisuji klíčové řídící strategie a opomenuty nejsou ani širší dopady zvoleného stylu. ER -
SEDLÁČEK, Martin. Řízení školy na vesnici: Případová studie. \textit{Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13, Brno}. Brno: Masarykova univerzita, 2009, LVI/13, č.~1, s.~85-101, 16 s. ISSN~1211-6971.
|