LOJDOVÁ, Kateřina. Pedagogické jevy v prespektivě prostoru (recenze na publikaci: GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952)). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 13, 1., s. 175-179. ISSN 1211-6971. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{824328, author = {Lojdová, Kateřina}, article_location = {Brno}, article_number = {1.}, keywords = {review spatial theories}, language = {cze}, issn = {1211-6971}, journal = {Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13}, note = {Recenze.}, title = {Pedagogické jevy v prespektivě prostoru (recenze na publikaci: GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952))}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/204/319}, volume = {13}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 824328 AU - Lojdová, Kateřina PY - 2008 TI - Pedagogické jevy v prespektivě prostoru (recenze na publikaci: GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952)) JF - Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13 VL - 13 IS - 1. SP - 175-179 EP - 175-179 PB - Masarykova univerzita SN - 12116971 N1 - Recenze. KW - review spatial theories UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/204/319 N2 - Recenze na odbornou publikaci GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952. Zabývá se rolí prostoru v pedagogické realitě. ER -
LOJDOVÁ, Kateřina. Pedagogické jevy v prespektivě prostoru (recenze na publikaci: GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952)). \textit{Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13}. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč.~13, 1., s.~175-179. ISSN~1211-6971.
|