LOJDOVÁ, Kateřina. Pedagogické jevy v prespektivě prostoru (recenze na publikaci: GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952)). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 13, 1., s. 175-179. ISSN 1211-6971.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické jevy v prespektivě prostoru (recenze na publikaci: GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952))
Název česky Pedagogické jevy v prespektivě prostoru
Název anglicky Educational phenomena in spatila perspective
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13, Brno, Masarykova univerzita, 2008, 1211-6971.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00042425
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky review spatial theories
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 22. 8. 2012 07:18.
Anotace
Recenze na odbornou publikaci GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952. Zabývá se rolí prostoru v pedagogické realitě.
Anotace anglicky
Review of publication Recenze na publikaci GULSON, K., SYMES, C. Spatial Theories of Education. Policy and Geography Matters. London: Routledge, 2007. 298 stran. ISBN 0415403952
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:14