OPATŘILOVÁ, Dagmar. Analýza překážek integrace žáků s tělesným postižením v základních školách. Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2009, roč. 133, č. 3, s. 17-20. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza překážek integrace žáků s tělesným postižením v základních školách
Název česky Analýza překážek integrace žáků s tělesným postižením v základních školách
Název anglicky Analysis of Impediments in Integration of Pupils with Physical Disability in Primary School
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2009, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky integrace; žák s tělesným postižením; materiální překážky integrace; organizační překážky; integrace
Klíčová slova anglicky Integration; pupil with physical disability; material impediments; organizational impediments
Štítky integration, material impediments, organizational impediments, pupil with physical disabiliy
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 26. 10. 2009 14:22.
Anotace
Článek se zabývá analýzou překážek integrace žáků s tělesným postižením, kteří jsou integrování v základních školách.
Anotace anglicky
The article focuses on the analysis of impediments of integration of pupils with physical disabilities educated in mainstream schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 7. 2024 20:11