J 2009

Analýza překážek integrace žáků s tělesným postižením v základních školách

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Analýza překážek integrace žáků s tělesným postižením v základních školách

Název česky

Analýza překážek integrace žáků s tělesným postižením v základních školách

Název anglicky

Analysis of Impediments in Integration of Pupils with Physical Disability in Primary School

Vydání

Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2009, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

integrace; žák s tělesným postižením; materiální překážky integrace; organizační překážky; integrace

Klíčová slova anglicky

Integration; pupil with physical disability; material impediments; organizational impediments
Změněno: 26. 10. 2009 14:22, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá analýzou překážek integrace žáků s tělesným postižením, kteří jsou integrování v základních školách.

Anglicky

The article focuses on the analysis of impediments of integration of pupils with physical disabilities educated in mainstream schools.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání