k 2009

Using Dialogue Journals in an Interdisciplinary University Course

VOJTKOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Using Dialogue Journals in an Interdisciplinary University Course

Název česky

Využití dialogických deníků v integrovaném kurzu

Název anglicky

Using Dialogue Journals in an Interdisciplinary University Course

Autoři

VOJTKOVÁ, Naděžda

Vydání

Bridging the Gap between Theory and Practice, 2009

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

integrovaný kurz;týmová výuka;dialogický deník;zpětná vazba;reflexe;model

Klíčová slova anglicky

integrated course;team teaching;dialogue journal;feedback;reflection;modelling

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 16. 3. 2009 19:12, Mgr. Naděžda Vojtková

Anotace

V originále

The teachers integrated two courses, English practical language and Methodology. They team-teach and the subjects are blended. Various strategies are used including learning centers, student micro teaching and dialogue journals. Using dialogue journals in this course proved useful for obtaining feedback from students, giving students and teachers an opportunity to reflect on activities, providing an opportunity to further develop ideas discussed in class, and modelling journals as an effective teaching tool.

Česky

Vyučující integrovali dva kurzy, angličtinu praktický jazyk a metodiku výuky angličtiny. Vyučující vyučují společně a jednotlivé předměty se prolínají. Ve výuce se využívají různé metody výuky zahrnující výuková centra, mikrovýstupy a dialogické deníky. Využití dialogických deníků pomáhá se získáním zpětné vazby od studentů, umožňuje studentům i pedagogům reflektovat jednotlivé aktivity a dále rozvíjet problémy diskutované v hodinách. Slouží také jako model pro budoucí výuku na školách.