2009
New trends in leisure-time education for healthy development of individual personality
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
New trends in leisure-time education for healthy development of individual personality
Název česky
Nové trendy výchovy ve volném čase ve vztahu ke zdravému rozvoji osobnosti jedince
Autoři
ČECH, Tomáš
Vydání
Singapore, 2nd International Conference Character Development through Service and Experiental Learning [CD-ROM], od s. 1-8, 8 s. 2009
Nakladatel
National Institute of Education
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Singapur
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Zdravý rozvoj osobnosti; výchova ve volném čase; neformální vzdělávání; participace; animace; pedagogika zážitku; výzkum kvality života a aspektů rozvoje
Klíčová slova anglicky
Healthy development of personality; leisure time education; informal education; participation; animation; pedagogy of experience; research of quality life
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2010 13:13, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
In the recent years, the system of education in the Czech Republic has been undergoing a transformation which fact is manifested, among other things, by changes in leisure time activities and their growing educational significance (leisure time is subjected to pedagogical intervention). The current trends taken advantage of to support healthy development in young people include for instance informal education, participation, animation, pedagogy of experience etc. The lecture appear from the research of quality life and confrontation with the leisure time education.
Česky
Česká republika prochází v posledních letech transformací výchovně-vzdělávacího systému, která se odráží rovněž do oblasti volného času a zvýšení jeho edukačního významu (hovoříme o pedagogickém ovlivňování volného času). Mezi aktuální trendy, které se ve vztahu ke zdravému rozvoji osobnosti mladého člověka využívají, patří neformální vzdělávání, participace, animace, pedagogika zážitku ad. Text vychází z výzkumu zdravého životního stylu a podmínek pro jeho utváření ve volném čase.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|