KRÁTKÁ, Jana, Patrik VACEK a Evžen ŘEHULKA. Health Education Through Those Others' Experience. In 2nd International Conference Character Development Through Service and Experiential Learning. 1. vyd. Singapore: National Institute of Education, 2009, 9 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Health Education Through Those Others' Experience
Název česky Výchova ke zdraví prostřednictvím zkušeností druhých
Autoři KRÁTKÁ, Jana, Patrik VACEK a Evžen ŘEHULKA.
Vydání 1. vyd. Singapore, 2nd International Conference Character Development Through Service and Experiential Learning, 9 s. 2009.
Nakladatel National Institute of Education
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Singapur
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Grey's Anatomy; zkušenostní učení; medilání výchova; identifikace s fikčními postavami
Klíčová slova anglicky Grey's Anatomy; media education; experiential learning; identification with fictional characters
Štítky experiential learning, Grey's Anatomy, identification with fictional characters, media education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 4. 5. 2011 11:20.
Anotace
Today's US and Western Europe TV series and film features are getting inreasingly crammed with health-driven sub-plots and narratives. Such the programmes are usually easily accessible as they are well crafted and atractively labelled due to participation of well-known actors and thus they usually have a direct and profound educational effect while minimizing possible risks of viewer's rejection.Research belong project School and health 21.
Anotace česky
V současnosti se stále více setkáváme se zdravotními zápletkami v populárních filmech a seriálech západní produkce. Jejich specifikem je jednoznačná orientace na výchovu ke zdraví. Divák pak nabývá prostřednictvím těchto příběhů fikčních postav zkušenosti s tématem zdraví. Televizní zábavní pořad v sobě nese velký potenciál přenášet na diváky výchovná poselství, aniž by si uvědomili, že jsou formováni, a že se učí novým poznatkům, čímž lze předejít jejich případnému odmítnutí jakýchkoli edukačních vlivů. Výzkum je součástí projektu Škola a zdraví 21.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:36