2009
Health Education Through Those Others' Experience
KRÁTKÁ, Jana, Patrik VACEK a Evžen ŘEHULKAZákladní údaje
Originální název
Health Education Through Those Others' Experience
Název česky
Výchova ke zdraví prostřednictvím zkušeností druhých
Autoři
KRÁTKÁ, Jana, Patrik VACEK a Evžen ŘEHULKA
Vydání
1. vyd. Singapore, 2nd International Conference Character Development Through Service and Experiential Learning, 9 s. 2009
Nakladatel
National Institute of Education
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Singapur
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Grey's Anatomy; zkušenostní učení; medilání výchova; identifikace s fikčními postavami
Klíčová slova anglicky
Grey's Anatomy; media education; experiential learning; identification with fictional characters
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 5. 2011 11:20, Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
V originále
Today's US and Western Europe TV series and film features are getting inreasingly crammed with health-driven sub-plots and narratives. Such the programmes are usually easily accessible as they are well crafted and atractively labelled due to participation of well-known actors and thus they usually have a direct and profound educational effect while minimizing possible risks of viewer's rejection.Research belong project School and health 21.
Česky
V současnosti se stále více setkáváme se zdravotními zápletkami v populárních filmech a seriálech západní produkce. Jejich specifikem je jednoznačná orientace na výchovu ke zdraví. Divák pak nabývá prostřednictvím těchto příběhů fikčních postav zkušenosti s tématem zdraví. Televizní zábavní pořad v sobě nese velký potenciál přenášet na diváky výchovná poselství, aniž by si uvědomili, že jsou formováni, a že se učí novým poznatkům, čímž lze předejít jejich případnému odmítnutí jakýchkoli edukačních vlivů. Výzkum je součástí projektu Škola a zdraví 21.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|