Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{825120, author = {Řezáč, Martin}, address = {Žilina}, booktitle = {Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi}, edition = {2008}, keywords = {gini coefficient; Lift; Target marketing; K-S statistics; score}, language = {cze}, location = {Žilina}, isbn = {978-80-8070-964-8}, pages = {39-43}, publisher = {EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity}, title = {Kvantitativní charakteristiky modelu pozitivní response marketingové kampaně}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 825120 AU - Řezáč, Martin PY - 2008 TI - Kvantitativní charakteristiky modelu pozitivní response marketingové kampaně VL - Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi PB - EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity CY - Žilina SN - 9788080709648 KW - gini coefficient KW - Lift KW - Target marketing KW - K-S statistics KW - score N2 - Cílený marketing je jednou z cest jak v současné době odolat stále sílícímu konkurenčnímu tlaku. Pro optimální marketingovou strategii je třeba znát odhad pravděpodobnosti response každého osloveného klienta. Nezbytností je v tomto případě konstrukce modelu odhadujícího tuto pravděpodobnost. Metodologií konstrukce takového modelu existuje celá řada, stejně tak jako různých typů těchto modelů (logistická regrese, neuronové sítě, rozhodovací stromy). Ať je již použita jakákoliv metodoligie konstrukce modelu, vždy je třeba znát jeho kvalitu. Ta se dá výjádřit několika základními kvantitativními charakteristikami, jako je Giniho index, K-S statistika nebo Lift. Na základě těchto charakteristik lze vybrat optimální model a následně určit optimální marketingovou strategii. ER -
ŘEZÁČ, Martin. Kvantitativní charakteristiky modelu pozitivní response marketingové kampaně. In \textit{Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi}. 2008. vyd. Žilina: EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008, s.~39-43. Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. ISBN~978-80-8070-964-8.
|