C 2008

Motivování nadaných žáků přírodovědným experimentem v učebních úlohách.

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Motivování nadaných žáků přírodovědným experimentem v učebních úlohách.

Název anglicky

Motivating of gifted students by science experiment in learning tasks.

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, Výchova a nadání 2. od s. 46-56, 11 s. Výzkumné zprávy 3, 2008

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027882

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-055-5

Klíčová slova česky

motivavace; přírodovědný experiment; učební úloha

Klíčová slova anglicky

motivation; science experiment; learning task

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 09:12, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje výsledky výzkumu motivační efektivity přírodovědného experimentu v přírodovědném vzdělávání a uvádí typologii učeních úloh založených na experimentu.

Anglicky

The chapter presents research results of motivational efficiency of science experiment in science education and shows in typology of learning tasks based on experiment.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání