2008
Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie.
ZERZOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie.
Název česky
Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie.
Název anglicky
System of Categories for Observing Teaching Intercultural Communicative Competence in English Classes: CPV Video Study of English.
Autoři
Vydání
PdF Univerzity Palackého Olomouc. 6. ročník studentské vědecké konference. 2008
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
videostudie, CPV videostudie anglického jazyka, výuka reálií, interkulturní komunikativní kompetence, pozorování výuky, kategoriální systém
Klíčová slova anglicky
video study; CPV Video Study of English; teaching culture; intercultural communicative competence; observing teaching; system of categories
Štítky
Změněno: 5. 9. 2009 12:41, Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D.
V originále
Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka. Detailněji se věnuje popisu přístupů k výuce reálií a jejich pozorování v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka natočených v rámci projektu CPV videostudie anglického jazyka a ukázky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie kategoriálního systému, které se ve vzorku 79 hodin, natočených v 7. a 8. ročnících základních škol Jihomoravského, Olomouckého a Zlínského kraje vyskytly
Česky
Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka. Detailněji se věnuje popisu přístupů k výuce reálií a jejich pozorování v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka natočených v rámci projektu CPV videostudie anglického jazyka a ukázky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie kategoriálního systému, které se ve vzorku 79 hodin, natočených v 7. a 8. ročnících základních škol Jihomoravského, Olomouckého a Zlínského kraje vyskytly
Anglicky
The contribution briefly introduces the project of CPV Video Study of English. It focuses in more detail on the description of the planned analysis of the approaches to teaching culture and their observation in English classes with special focus on observing enhancing the intercultural communicative competence. It introduces the system of categories developed for observing teaching intercultural communicative competence in English classes videotaped in the project of CPV Video Study of English and examples of transcript extracts representing the categories present in the sample of 79 lessons videotaped in the 7th and 8th grades of elementary schools in Jihomoravský, Zlínský and Olomoucký regions.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|