RYBIČKOVÁ, Marta, Hana REICHOVÁ, Hana KATRŇÁKOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK and Alena HRADILOVÁ. Koncepce jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě (Language Education System of Masaryk University). In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe II. Bratislava: CASAJC, 2008. ISBN 978-80-225-2647-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Koncepce jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě
Name (in English) Language Education System of Masaryk University
Authors RYBIČKOVÁ, Marta, Hana REICHOVÁ, Hana KATRŇÁKOVÁ, Libor ŠTĚPÁNEK and Alena HRADILOVÁ.
Edition Bratislava, Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe II, 2008.
Publisher CASAJC
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Language Centre
ISBN 978-80-225-2647-0
Keywords (in Czech) jazykové vzdělávání na VŠ, Společný evropský referenční rámec pro jazyky, odborný cizí jazyk, cizí jazyk pro akademické účely
Keywords in English language education at university , Common European Language Frame, foreign language for specialist, foreign language for academic proposes.
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Ing. Pavlína Vaculková, učo 179456. Changed: 21/4/2009 17:26.
Abstract
Příspěvek seznamuje se základní myšlenkou nové koncepce jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě. Zavedení tzv. minimální jazykové kompetence tvoří základ pro stanovení cílů jazykového vzdělávání na MU. Příspěvek dále sleduje postupy, kterými se snaží CJV MU novou koncepci naplňovat – stanovení a zpřesňování kritérií pro posuzování dosažené jazykové úrovně, vytvoření a ověřování evaluačních nástrojů a aplikace nových metod výuky vedoucích k aktivnímu přístupu studentů ke studiu jazyků na MU.
Abstract (in Czech)
Příspěvek seznamuje se základní myšlenkou nové koncepce jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě. Zavedení tzv. minimální jazykové kompetence tvoří základ pro stanovení cílů jazykového vzdělávání na MU. Příspěvek dále sleduje postupy, kterými se snaží CJV MU novou koncepci naplňovat – stanovení a zpřesňování kritérií pro posuzování dosažené jazykové úrovně, vytvoření a ověřování evaluačních nástrojů a aplikace nových metod výuky vedoucích k aktivnímu přístupu studentů ke studiu jazyků na MU.
PrintDisplayed: 28/5/2024 19:07