D 2009

Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují

BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Miroslava MISÁKOVÁ, Jan KASPRZAK, Daniel KEDER et. al.

Základní údaje

Originální název

Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují

Název anglicky

Spaced-repetition algorithm in university context: drilling less but remembering more

Autoři

BRANDEJS, Michal (203 Česká republika, garant, domácí), Jitka BRANDEJSOVÁ (203 Česká republika, domácí), Miroslava MISÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan KASPRZAK (203 Česká republika, domácí), Daniel KEDER (203 Česká republika, domácí) a Ľuboš LUNTER (703 Slovensko, domácí)

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, 7. ročník konference Alternativní metody výuky 2009, 6 s. 2009

Nakladatel

GAUDEAMUS

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14330/09:00035436

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-80-7041-515-3

Klíčová slova česky

dril;učení s prodlevami;křivky zapomínání

Klíčová slova anglicky

drill;spaced repetition;forgetting curves
Změněno: 2. 11. 2011 15:54, RNDr. Miroslava Misáková

Anotace

V originále

V Informačním systému Masarykovy univerzity (IS MU) mají učitelé k dispozici e-learningovou podporu už od roku 2004. Kromě interaktivních osnov, studijních materiálů, odevzdáváren, diskusních fór a dalších objektů mohou vytvářet přímo v systému interaktivní testy (Odpovědníky) a zpřístupňovat je studentům v různých režimech - od dobrovolného procvičování až po testy určené k ostrému zkoušení u PC. Novinkou je nástroj pro efektivní zapamatování velkého množství slovíček nebo pojmů - Dril.

Anglicky

Information System of Masaryk University has been assisting teachers with its e-learning tools since 2004. Apart from using the applications such as Interactive Syllabi, Teaching Materials, Homework Vaults, Discussion Groups and other utilities, the teachers can create their own interactive material (ROPOT applications) and make it accessible to their students in various forms ranging from plain exercises to PC-based tests. The application called Drill, a comparatively novel tool, helps the students to learn large amounts of vocabulary items.

Návaznosti

LA09016, projekt VaV
Název: Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (Akronym: ERCIM)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics