2009
Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Miroslava MISÁKOVÁ, Jan KASPRZAK, Daniel KEDER et. al.Základní údaje
Originální název
Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují
Název anglicky
Spaced-repetition algorithm in university context: drilling less but remembering more
Autoři
BRANDEJS, Michal (203 Česká republika, garant, domácí), Jitka BRANDEJSOVÁ (203 Česká republika, domácí), Miroslava MISÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan KASPRZAK (203 Česká republika, domácí), Daniel KEDER (203 Česká republika, domácí) a Ľuboš LUNTER (703 Slovensko, domácí)
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, 7. ročník konference Alternativní metody výuky 2009, 6 s. 2009
Nakladatel
GAUDEAMUS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/09:00035436
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-80-7041-515-3
Klíčová slova česky
dril;učení s prodlevami;křivky zapomínání
Klíčová slova anglicky
drill;spaced repetition;forgetting curves
Štítky
Změněno: 2. 11. 2011 15:54, RNDr. Miroslava Misáková
V originále
V Informačním systému Masarykovy univerzity (IS MU) mají učitelé k dispozici e-learningovou podporu už od roku 2004. Kromě interaktivních osnov, studijních materiálů, odevzdáváren, diskusních fór a dalších objektů mohou vytvářet přímo v systému interaktivní testy (Odpovědníky) a zpřístupňovat je studentům v různých režimech - od dobrovolného procvičování až po testy určené k ostrému zkoušení u PC. Novinkou je nástroj pro efektivní zapamatování velkého množství slovíček nebo pojmů - Dril.
Anglicky
Information System of Masaryk University has been assisting teachers with its e-learning tools since 2004. Apart from using the applications such as Interactive Syllabi, Teaching Materials, Homework Vaults, Discussion Groups and other utilities, the teachers can create their own interactive material (ROPOT applications) and make it accessible to their students in various forms ranging from plain exercises to PC-based tests. The application called Drill, a comparatively novel tool, helps the students to learn large amounts of vocabulary items.
Návaznosti
LA09016, projekt VaV |
|