Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{829826, author = {Brandejs, Michal and Brandejsová, Jitka and Misáková, Miroslava and Kasprzak, Jan and Keder, Daniel and Lunter, Ľuboš}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {7. ročník konference Alternativní metody výuky 2009}, edition = {1.}, keywords = {drill;spaced repetition;forgetting curves}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-7041-515-3}, publisher = {GAUDEAMUS}, title = {Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují}, url = {http://everest.natur.cuni.cz/konference/2009/prispevky.php#p14}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 829826 AU - Brandejs, Michal - Brandejsová, Jitka - Misáková, Miroslava - Kasprzak, Jan - Keder, Daniel - Lunter, Ľuboš PY - 2009 TI - Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují PB - GAUDEAMUS CY - Hradec Králové SN - 9788070415153 KW - drill;spaced repetition;forgetting curves UR - http://everest.natur.cuni.cz/konference/2009/prispevky.php#p14 N2 - V Informačním systému Masarykovy univerzity (IS MU) mají učitelé k dispozici e-learningovou podporu už od roku 2004. Kromě interaktivních osnov, studijních materiálů, odevzdáváren, diskusních fór a dalších objektů mohou vytvářet přímo v systému interaktivní testy (Odpovědníky) a zpřístupňovat je studentům v různých režimech - od dobrovolného procvičování až po testy určené k ostrému zkoušení u PC. Novinkou je nástroj pro efektivní zapamatování velkého množství slovíček nebo pojmů - Dril. ER -
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Miroslava MISÁKOVÁ, Jan KASPRZAK, Daniel KEDER a Ľuboš LUNTER. Inteligentní Dril: studenti méně opakují a více si pamatují. In \textit{7. ročník konference Alternativní metody výuky 2009}. 1. vyd. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2009, 6 s. ISBN~978-80-7041-515-3.
|