Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{829850, author = {Pokorná, Martina and Havelková, Marie}, address = {Slovensko, Banská Bystrica}, booktitle = {Climate in School of 21st Century.}, edition = {1.}, keywords = {Climate in School; pupils; talented pupils; extra talented pupils; teachers; communication problems; after-school activities}, language = {cze}, location = {Slovensko, Banská Bystrica}, isbn = {978-80-8083-586-6}, pages = {65 - 72}, publisher = {Universita Mateja Bela}, title = {PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH ŽÁKŮ V KLIMATU DNEŠNÍ ŠKOLY}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 829850 AU - Pokorná, Martina - Havelková, Marie PY - 2008 TI - PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH ŽÁKŮ V KLIMATU DNEŠNÍ ŠKOLY PB - Universita Mateja Bela CY - Slovensko, Banská Bystrica SN - 9788080835866 KW - Climate in School KW - pupils KW - talented pupils KW - extra talented pupils KW - teachers KW - communication problems KW - after-school activities N2 - Školní klima výrazně ovlivňuje účastníky a současně i tvůrce tohoto procesu. To platí zejména v případě, jsou-li jeho aktéry nadaní a mimořádně nadaní žáci. Tito žáci se často odlišují od svých vrstevníků a mají své specifické vzdělávací potřeby, na které je nutné reagovat zejména ze strany pedagogů. Tato skupina žáků se přirozeně dostává do zranitelné pozice v interakci a komunikaci se svým okolím, což v konečném důsledku může vést k psychosociálním problémům žáků. V minulém roce byl proveden na PdF MU výzkum zabývající se analýzou životního stylu nadaných a mimořádně nadaných žáků ZŠ. Z tohoto výzkumu vyplývají významné rozdílnosti v mimoškolních aktivitách ve srovnání s ostatními žáky. Tato zjištění by mohla být vhodně využita při formování mimoškolních aktivit na školách a stala by se tak prostředkem ke zlepšení klimatu dnešní školy. ER -
POKORNÁ, Martina a Marie HAVELKOVÁ. PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH ŽÁKŮ V KLIMATU DNEŠNÍ ŠKOLY. In \textit{Climate in School of 21st Century.}. 1. vyd. Slovensko, Banská Bystrica: Universita Mateja Bela, 2008, s.~65 - 72, 7 s. ISBN~978-80-8083-586-6.
|