D 2008

Flexibilní jazyková výuka: případová studie využití multimédií na CJV MU

ŠTĚPÁNEK, Libor

Základní údaje

Originální název

Flexibilní jazyková výuka: případová studie využití multimédií na CJV MU

Název anglicky

Flexible Language Learning: A Case Study of the Multimedia Use at Masaryk University Language Education Centre

Vydání

Nitra, Multimedia in Foreign Language Teaching IV, od s. 109-115, 7 s. 2008

Nakladatel

Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

ISBN

978-80-552-0001-9

Klíčová slova česky

multimédia, flexibilní učení, synchronní a asynchronní aktivity

Klíčová slova anglicky

multimedia, flexible learning, synchronous and asynchronous activities

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 5. 2009 16:13, PhDr. Mgr. Libor Štěpánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje analýzu čtyř multimediálních kurzů anglického jazyka pro akademické účely CJV MU založených na teoretických principech směřujících k flexibilnímu učení a u-learningu. Regulérní, experimentální i projektové modely využívají různorodé kombinace synchronních a asynchronních aktivit k co nejefektivnější výuce jazyka. Společným rysem všech kurzů je důraz kladený na flexibilitu, všestrannost využití multimédií a co možná maximálně individuální přístup k učení.

Anglicky

The paper presents an analysis of four multimedia courses of English for Academic Purposes offered by Masaryk University Language Education Centre that are based on principles leading to flexible learning and u-learning. Regular, experimental and project courses use various combinations of synchronous and asynchronous activities with the aim to achieve the most effective language learning. The common feature of all the courses is the importance of flexibility, complex use of multimedia and a maximally individual approach to the language learning.