2008
Flexibilní jazyková výuka: případová studie využití multimédií na CJV MU
ŠTĚPÁNEK, LiborZákladní údaje
Originální název
Flexibilní jazyková výuka: případová studie využití multimédií na CJV MU
Název anglicky
Flexible Language Learning: A Case Study of the Multimedia Use at Masaryk University Language Education Centre
Autoři
Vydání
Nitra, Multimedia in Foreign Language Teaching IV, od s. 109-115, 7 s. 2008
Nakladatel
Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-552-0001-9
Klíčová slova česky
multimédia, flexibilní učení, synchronní a asynchronní aktivity
Klíčová slova anglicky
multimedia, flexible learning, synchronous and asynchronous activities
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 5. 2009 16:13, PhDr. Mgr. Libor Štěpánek, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje analýzu čtyř multimediálních kurzů anglického jazyka pro akademické účely CJV MU založených na teoretických principech směřujících k flexibilnímu učení a u-learningu. Regulérní, experimentální i projektové modely využívají různorodé kombinace synchronních a asynchronních aktivit k co nejefektivnější výuce jazyka. Společným rysem všech kurzů je důraz kladený na flexibilitu, všestrannost využití multimédií a co možná maximálně individuální přístup k učení.
Anglicky
The paper presents an analysis of four multimedia courses of English for Academic Purposes offered by Masaryk University Language Education Centre that are based on principles leading to flexible learning and u-learning. Regular, experimental and project courses use various combinations of synchronous and asynchronous activities with the aim to achieve the most effective language learning. The common feature of all the courses is the importance of flexibility, complex use of multimedia and a maximally individual approach to the language learning.