2009
Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Jiří VÍTEK a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
Název česky
Žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v české základní škole
Název anglicky
Pupils with special needs in the Czech primary school
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika), Lucie PROCHÁZKOVÁ (203 Česká republika), Jiří VÍTEK (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Bad Heilbrunn, Integration und Inklusion aus internationaler Sicht, od s. 109-116, 8 s. Internationale Heil- und Sonderpädagogik, 2009
Nakladatel
Verlag Julius Klinkhardt
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00035534
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-7815-1558-1
Klíčová slova česky
žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; vzdělávání; zkladní škola
Klíčová slova anglicky
pupils with special needs; education; primary school
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 5. 2009 15:24, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.
V originále
Dieser Beitrag informiert über die Teilziele des Forschungsprojektes über die Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf im Kontext des Rahmenbildungsprogramms für die Grundschule in der Tschechischen Republik.
Česky
Tento příspěvek informuje o dílčích cílech výzkumného záměru zaměřeného na vzdělávání žákyň a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami vzhledem k rámcovým vzdělávacím programům pro základní vzdělávání v České republice.
Anglicky
This text gives information about the part aims of the research about the education of pupils with special needs in the context of frame programmes for elementary education in the Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|