C 2009

Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule

BARTOŇOVÁ, Miroslava, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Jiří VÍTEK a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule

Název česky

Žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v české základní škole

Název anglicky

Pupils with special needs in the Czech primary school

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika), Lucie PROCHÁZKOVÁ (203 Česká republika), Jiří VÍTEK (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Bad Heilbrunn, Integration und Inklusion aus internationaler Sicht, od s. 109-116, 8 s. Internationale Heil- und Sonderpädagogik, 2009

Nakladatel

Verlag Julius Klinkhardt

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00035534

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-7815-1558-1

Klíčová slova česky

žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; vzdělávání; zkladní škola

Klíčová slova anglicky

pupils with special needs; education; primary school

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 5. 2009 15:24, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Dieser Beitrag informiert über die Teilziele des Forschungsprojektes über die Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf im Kontext des Rahmenbildungsprogramms für die Grundschule in der Tschechischen Republik.

Česky

Tento příspěvek informuje o dílčích cílech výzkumného záměru zaměřeného na vzdělávání žákyň a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami vzhledem k rámcovým vzdělávacím programům pro základní vzdělávání v České republice.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání