2009
Nejčastější chyby ve studentských protokolech z předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie
VALOVÁ, Barbora a Hana CÍDLOVÁZákladní údaje
Originální název
Nejčastější chyby ve studentských protokolech z předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie
Název anglicky
The Most Frequent Mistakes in Students Protocols at the Subject Laboratory Training in Physical Chemistry
Autoři
VALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant) a Hana CÍDLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, 7 s. 2009
Nakladatel
Univerzita obrany, fakulta ekonomiky a managementu
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00035570
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7231-650-2
Klíčová slova česky
výuka; fyzikální chemie; laboratorní cvičení; chyby
Klíčová slova anglicky
education; physical chemistry; laboratory training; mistakes
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2011 16:54, doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
V originále
Nedílnou součástí přípravy budoucích učitelů chemie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity je i Laboratorní cvičení z fyzikální chemie. Navazuje na učivo z předmětu Fyzikální chemie, která spolu s předmětem Analytická chemie tvoří nejobtížnější část studia oboru Pedagogické asistentství chemie pro ZŠ. Konferenční příspěvek zkoumá nejčastější chyby studentů při vypracování protokolů k experimentálním úlohám v předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie. Zabývá se nejen základní matematickou vyspělostí studentů, ale i jejich přístupem k dodržení podmínek pro získání započtu za tento předmět.
Anglicky
A very important part of preparation of future chemistry teachers at Faculty of Education, Masaryk University, is also Laboratory Training in Physical Chemistry. It agrees with the subject matter of the subject Physical Chemistry, which together with Analytical Chemistry represents the most difficult part of the study of the specialization Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry. In this paper we recapitulate the most frequent mistakes of the students in the protocols at the subject Laboratory Training in Physical Chemistry. It is interesting to observe the level of mathematical skills of the students as well as their liability for the conditions for receiving the credit and for termination of the subject.