D 2009

Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration

ŠPAČEK, David a Svatava NUNVÁŘOVÁ

Základní údaje

Originální název

Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration

Název česky

Řízení kvality a spokojenost občanů - vybraná praxe české veřejné správy

Autoři

ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant, domácí) a Svatava NUNVÁŘOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Bratislava, State and Administration in a Changing World, 24 s. 2009

Nakladatel

NISPAcee

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00029304

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-89013-44-9

Klíčová slova česky

řízení kvality, spokojenost občanů

Klíčová slova anglicky

quality management; citizens satisfaction

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2013 16:34, Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.

Anotace

V originále

The first part of the paper summarizes the specifics of quality in public administration. The second part introduces reflections of quality management in Czech public administration reform (within its policy context), and in real administrative practices of territorial self-governments which have been implementing various quality management instruments apparently more intensively than the central administration level. The research, the partial results of which are proposed for presentation and elaboration in the paper, is carried out within the framework of the project of the Czech Science Foundation no. 402/07/1486 "Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations".

Česky

První část příspěvku sumarizuje specifika kvality ve veřejné správě. Druhá část představuje českou praxi kvality ve veřejné správě, zaměřuje se především na kontext politik a vybranou praxi územních samospráv, které implementovaly nástroje řízení kvality mnohem intenzivněji, než úroveň ústřední správy. Článek byl vypracován v rámci řešení projektu Grantové agentury ČR Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru (č. 402/07/1486).

Návaznosti

GA402/07/1486, projekt VaV
Název: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru