2009
Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration
ŠPAČEK, David a Svatava NUNVÁŘOVÁZákladní údaje
Originální název
Quality Management and Citizens' Satisfaction - Selected Practice of Czech Public Administration
Název česky
Řízení kvality a spokojenost občanů - vybraná praxe české veřejné správy
Autoři
ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant, domácí) a Svatava NUNVÁŘOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Bratislava, State and Administration in a Changing World, 24 s. 2009
Nakladatel
NISPAcee
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00029304
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-89013-44-9
Klíčová slova česky
řízení kvality, spokojenost občanů
Klíčová slova anglicky
quality management; citizens satisfaction
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2013 16:34, Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
V originále
The first part of the paper summarizes the specifics of quality in public administration. The second part introduces reflections of quality management in Czech public administration reform (within its policy context), and in real administrative practices of territorial self-governments which have been implementing various quality management instruments apparently more intensively than the central administration level. The research, the partial results of which are proposed for presentation and elaboration in the paper, is carried out within the framework of the project of the Czech Science Foundation no. 402/07/1486 "Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations".
Česky
První část příspěvku sumarizuje specifika kvality ve veřejné správě. Druhá část představuje českou praxi kvality ve veřejné správě, zaměřuje se především na kontext politik a vybranou praxi územních samospráv, které implementovaly nástroje řízení kvality mnohem intenzivněji, než úroveň ústřední správy. Článek byl vypracován v rámci řešení projektu Grantové agentury ČR Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru (č. 402/07/1486).
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaV |
|