2009
Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts
Název česky
Kvalita cizojazyčné výuky
Název anglicky
Quality of Foreign Language Teaching
Autoři
Vydání
Dosahování a hodnocení kvality ve výuce cizích jazyků. 2009
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka cizích jazyků; kvalita; metody; principy; učitelské kompetence
Klíčová slova anglicky
foreign language teaching; quality; methods; principles; competences of teacher
Změněno: 29. 6. 2009 08:52, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Es ist heutzutage unumstritten, dass im multikulturellen Raum Europas die sprachlichen Kenntnisse eine entscheidende Rolle spielen. In diesem Zusammenhang wird gerade die Frage nach der Qualität des Fremdsprachenunterrichts intensiv diskutiert. Da aber der Prozess des Fremdsprachenlehrens und -lernens durch seine Mehrdimensionalität gekennzeichnet wird, weist auch seine Qualität mehrere Facetten auf, die in einem kurzen Statement thematisiert werden.
Česky
V současné multikulturní Evropě jsou znalosti cizích jazyků nepostradatelné. I v této souvislosti je pozornost stále více věnována kvalitě jazykové výuky. Příspěvek poukazuje na vícedimenzionalitu pojmu kvalita učení a vyučování cizího jazyka a jeho vybrané aspekty blíže charakterizuje.
Anglicky
Nowadays, it is undisputable that language knowledge plays a crucial role in the multicultural Europe. Regarding this matter, the issue of quality in foreign language teaching is being debated on intensely. The process of learning foreign languages, however, is specific for its multidimensionality, and therefore, also the quality of it shows various facets which are discussed in the present paper.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|